Case

Hewlett Packard Entreprise

For den danske ledelsesgruppe lavede jeg i 2021 et skræddersyet forløb bestående af 5 sessioner (1 fysisk og 4 online) med efterfølgende individuel sparring med deltagerne. Undervejs registrerede jeg ændringer hos deltagernes profiler, antal forbindelser mm. så deltagerne (og kunden) undervejs kunne følge udviklingen.

“Hos HPE havde vi et ønske om, at lære og gøre brug af de sociale medier, herunder LinkedIn. Vores ønske var at skabe LinkedIn-ambassadører i ledelsesgruppen, så vi kunne sprede en masse vigtige budskaber til vores netværk, samt få HPE ud i æteren. 

Det var derfor meget nærliggende at lave en aftale med Thorleif, en aftale vi på alle måder har fået fuldt udbytte af. Thorleif tilrettelagde et LinkedIn-forløb bestående af en række workshops og individuel sparring.

Resultatet var tydeligt. Bare ved små, men vigtige ændringer på vores profiler, og kendskab til måden at skrive og dele oplæg på, har vi alle fået meget mere eksponering, end tidligere.

Vi har derudover alle fået et bredere netværk, og så har vi lært en masse om os selv.

På den baggrund vil jeg gerne give Thorleif mine varmeste anbefalinger. Han er knivskarp på hvilke forandringer der skaber resultater på LinkedIn, og så er han god til at formidle sit budskab.”

Tine Sonne-Kops, administrerende direktør, HPE Denmark